MULTI tablety CHEMOFORM 200 g, 1 kg
Popis
MULTI tablety CHEMOFORM (pomalu rozpustný chlór, algicid, flokulant) (200 g), 1 kg
Použití tablet:
- Pomalu rozpustné chlórové tablety se vkládají do odpěňovačů nebo plovoucích chlórátorů. Tablety jsou vhodné pro všechny stupně tvrdosti vody.
- Nepoužívejte k primárnímu chlorování vody.
- Nevhazujte tablety přímo do vody.
- Pro účinnost dezinfekce se doporučuje pH vody 7,0–7,4.
- Optimální obsah volného zbytkového chloru ve vodě: 0,6–1,0.
Pro dlouhodobou dezinfekci bazénové vody: 1 tableta / 20 m3 bazénové vody každých 7-10 dní. Chlorování by se mělo provádět večer po posledním koupání a bazén by se neměl používat, dokud není dosaženo požadované hladiny volného zbytkového chloru.
Vlastnosti:
- Tablety jsou vhodné pro širokou škálu tvrdosti vody.
- Více než 80 % aktivního chloru.
- Algicid.
- Vysoce zásaditý.
- Stabilizuje hladinu pH.
- Velmi pomalu se rozpouští.
Dezinfikujte vodu v bazénu v souladu s požadavky litevské hygienické normy HN 109:2016 „Požadavky na bezpečnost veřejného zdraví v bazénech“.
Stanovení zbytkového obsahu chloru se provede v souladu s litevskou normou LST EN ISO 7393-1:2000 „Kvalita vody. Stanovení obsahu volného a celkového chloru“.
Preventivní opatření:
Uchovávejte obal těsně uzavřený, mimo dosah neoprávněných osob a na dobře větraném místě;
Po použití si důkladně umyjte ruce;
Pozor! Dodržujte opatření bezpečnosti a ochrany zdraví při práci a nakládání s odpady uvedená na štítku a v bezpečnostním listu.
Používejte biocidní přípravky bezpečně. Před použitím si vždy přečtěte etiketu a informace o produktu.
Technical specification
- Záruka (rok) Nespecifikováno
- země výroby DE
- Hmotnost 1.0
Shipping information
Prioritou naší společnosti je dodávat zákazníkům zboží nejvyšší kvality v čase, který jim vyhovuje, na místo, které si sami zvolí.
Zboží zasíláme do všech zemí světa, pokud při výběru doručovací adresy nenajdete zemi nebo město, které potřebujete, kontaktujte nás prosím na e-mail [email protected] nebo volejte na kontaktní tel., cena doručení bude vypočítat individuálně.
Doručení je vždy k dispozici.
Informace o doručení:
Příprava objednávky k odeslání trvá 2–3 pracovní dny od přijetí platby na bankovní účet obchodu. Jakmile bude vaše objednávka připravena, bude předána kurýrovi k doručení.
Dodací lhůta:
Doručení obvykle trvá 8–10 pracovních dnů, ale u větších nebo objemných objednávek může dodací lhůta trvat déle.
Upozorňujeme, že objednávky nejsou zpracovávány, odesílány ani doručovány o víkendech nebo státních svátcích.
Maximální doba dodání by neměla přesáhnout 4–6 týdnů.
Dodací lhůta se počítá od okamžiku vyzvednutí a odeslání objednávky z našeho skladu. Jakmile je objednávka odeslána, klient obdrží e-mailové upozornění se všemi informacemi o sledování jeho objednávky. Dodací podmínky se mohou měnit v závislosti na vzdálenosti místa určení.
Doba dodání na webu je přibližná.
Společnost nenese odpovědnost za případné zpoždění dodávky.
Společnost nezodpovídá za přeskupování elektrikářů nebo stavitelů.
NB! Pokud jste svou objednávku neobdrželi ve výše uvedené lhůtě, kontaktujte prosím náš zákaznický servis.
Ceny doručení domů
Cena dopravy po celé Evropě se vypočítává podle sazeb stanovených kurýrní službou.
Před doručením zboží Vám kurýr telefonicky sjedná přijatelnou dodací lhůtu (pracovní dny Po-Pá 8:00 - 17:00).
Náklady na doručení nejsou zahrnuty v ceně produktu uvedené v internetovém obchodě.
Cena dopravy bude připočtena k hodnotě nákupního košíku.
Sběr zboží
Při přebírání dodaného zboží prosím zkontrolujte stav zásilky (obalu), ujistěte se, že obal není zdeformovaný nebo poškozený. Pokud máte podezření, že byl balík poškozen nebo zdeformován, nepodepisujte dokumenty balíku a vraťte balík kurýrovi. Pokud je balík v pořádku, podepište fakturu (náložný list) nebo jiný dokument o převzetí zásilky. Podepsaný dokument je dokladem, že Vám bylo doručeno objednané zboží.
Při nákupu produktů delších než 2,4 m si může zákazník zajistit vykládku.
Vrácení zboží
U nás zakoupené zboží se snažíme zabalit. Bohužel někdy může dojít k poškození během přepravy. I když nevíte, jestli je něco poškozeno nebo ne, vždy je dobré si doručený balíček vyfotit na svůj smartphone, budete je potřebovat pro případ, že by došlo k poškození obsahu.
Pokud vidíte známky poškození obalu, proveďte následující kroky:
1. Vyfoťte balík a ujistěte se, že je viditelné poškození.
2. Rozbalte svou objednávku a zkontrolujte, zda nejsou nějaké produkty poškozené, vyfoťte poškozenou položku.
3. Pokud dojde k porušení, informujte nás prosím na e-mailu [email protected]
NB! U všech reklamací poškozeného nebo rozbitého zboží musíte reklamaci uplatnit do jednoho (1) pracovního dne od data doručení. Společnost musí obdržet úplné podrobnosti a popis v písemné podobě s připojenými fotografiemi poškozeného zboží.
Pokud kupující odmítne převzít dodané zboží, které není vadné, musí uhradit náklady na vrácení zboží k nám.
Máte-li jakékoli požadavky nebo připomínky ke službám rozvozu zboží, kontaktujte nás e-mailem nebo telefonicky. Vaše přání určitě zvážíme.